wtorek, 4 października 2011

Budynek w kształcie wieży

Śniła mi się moja zmarła Babcia. Znajdowała się w budynku o kształcie wieży usytuowanej na górze, która znajdowała się niedaleko miasta, w którym mieszkam. W tej wieży znajdował się jakby szpital. We śnie myślałam o tym, że powinnam odwiedzić Babcię w tej wieży, bo mam do niej niedaleko. W rzeczywistości Babcia mieszkała wiele kilometrów ode mnie. Babcia leżała w jasnej pustej sali w wannie i wyglądała jak żywa, ale odczuwałam jej emocje i ona wiedziała, że umarła, znajdowała się jakby między światem żywych a umarłych. Nie rozmawiałyśmy ze sobą. Pamiętam tylko co czuła, a było jej źle.
To miejsce, budynek o kształcie wieży śnił mi się już wcześniej kilkakrotnie. Niewiele pamiętam z tamtych snów, najmocniej emocje, poczucie, że odkrywają się przede mną uczucia, o których zapomniałam, jakby dotyczyły mnie, ale z innego wcielenia, nie czułam się z tym dobrze, bo uświadomiłam sobie, że nie byłam całkiem dobrą osobą i miałam coś na sumieniu. To miejsce kojarzy mi się najbardziej z czyśćcem, wchodząc tam ogarniało mnie poczucie winy i świadomość wcześniejszych przewinień. Musiałam to przerobić w sobie choć było mi z tym bardzo źle. We śnie z minionej nocy miałam wrażenie, że moja Babcia czuła to samo. 

2 komentarze:

  1. Ciekawe, ja miałam tylko jeden taki sen, w którym wystąpiło coś na kształt wieży. W tym śnie byłam wewnątrz tego budynku (?). W każdym razie koniecznie chciałam się stamtąd wydostać, również emocje towarzyszyły mi podczas tego snu i na koniec miałam wrażenie, że już kiedyś tam byłam i uciekłam. Jednak nie było powiedziane we śnie, że to czyściec lub cokolwiek związanego z religią.
    Myślę, że podświadomie przezywasz wciąż śmierć babci i to co się teraz z Nią dzieje, Twoje lęki o jej duszę i spokój jej duszy mają odzwierciedlenie w snach.Przeżywasz jej odczucia, a tak naprawdę są one Twoimi odczuciami, o których nie wiesz. Myślę, że modlitwa i rozmowa z babcią w ciszy i skupieniu pozwolą na jakby "rozluźnienie" niepokojów. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podpisuję się pod komentarzem Gastrii i popieram go swoim snem o wieży i wierze: http://dziwnysen.blogspot.com/2011/03/wierze-ze-wieza-sie-ostoi.html

    OdpowiedzUsuń