wtorek, 17 grudnia 2013

Głowa kobiety

Znajduję się na stadionie gdzie odbywa się jakiś koncert, trybuny są pełne ludzi, co jakiś czas ktoś z nich skacze na dół, uderza o płytę stadionu i ginie ... przenoszę się przed jakiś budynek - halę gdzie ułożone są na blaszanych platformach spalone resztki głównie książek, gazet. Przed moimi oczami przewija się scena tego co wydarzyło się wcześniej - ludzie znajdujący się w hali uciekają do wyjścia i próbują się wydostać, do końca wierzą, że nie zginą, a hala pali się i ogień pochłania wszystko... Zgłaszam się na ochotnika do wynoszenia spalonych pozostałości z hali, które znajdują się teraz na platformach. Mamy je gdzieś zakopywać. Między zwęglonymi gazetami dostrzegam resztki ciał, nikt nie chce ich dotykać i wynosić, ja ostatecznie biorę na ręce głowę kobiety, która jakby jeszcze żyła, patrzy na mnie, ale nic nie mówi. Mam wrażenie, że ona nie jest świadoma tego, że zginęła. Podążam z tą głową do jakiegoś domu, ta głowa jakby mnie prowadziła, jest tam kilka osób, jakiś wysoki, postawny mężczyzna, toczy się rozmowa na temat głowy kobiety, ten mężczyzna mówi do mnie, że ta kobieta nie wie co się stało, nie może już dłużej tam przebywać, muszę stamtąd zabrać tą głowę, kobieta ciągle na mnie patrzy i widzę, że jest zdezorientowana ...

Ten wstrząsający sen, który przyśnił mi się kilka dni temu nie daje mi spokoju, nie umiem go zinterpretować, może ktoś może mi pomóc zrozumieć jego przesłanie ?

3 komentarze:

  1. A może to jest sen proroczy i dowiemy się niedługo o jakimś pożarze na stadionie podczas koncertu, gdzie zginie dużo osób, bo nie zorientuje się nikt w porę, że wybuchł pożar? może trzeba ten sen interpretować dosłownie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zastanawia skąd tyle spalonych gazet i książek jeśli pożar byłby podczas koncertu ? A może nie interpretować tego tak dosłownie, może te książki to symbol wiedzy o tym co się wydarzy ?

      Usuń
    2. Możliwe, albo z gazet dowiemy się o tym pożarze...natomiast intryguje mnie ta sama głowa kobiety, ale może to trzeba zinterpretować w ten sposób, że Ty mając ten sen dostałaś wiedzę, którą musisz przekazać?

      Usuń