sobota, 2 lipca 2011

Sen zapowiedział śmierć

Niestety ostatni sen to był zły znak. Gastria miała rację. Walący się budynek, który widziałam we śnie zapowiedział śmierć. Umarła moja Babcia. Tuż przed jej śmiercią rozbiła się szklana lampa, o mało nie spadła mi na głowę, wtedy już wiedziałam, że coś złego się wydarzy.
Od śmierci Babci dzieją się jeszcze inne dziwne rzeczy w moim mieszkaniu, oprócz lampy dzisiaj spadły z zawiasów drzwi od szafy, wczoraj wariował nam sprzęt elektroniczny...
Gdy dowiedziałam się o jej śmierci mimo głębokiego smutku poczułam, że jej dusza zaznała spokoju. Dużo wycierpiała za życia, długo chorowała, a teraz jest wreszcie szczęśliwa po tamtej stronie. Pokój jej duszy ...   

1 komentarz:

  1. Ogromnie mi przykro z powodu śmierci Twojej babci. Nic wcześniej nie pisałam, ale tak przeczuwałam , że to może o Nia chodzić (walący się dom babci w Twoim śnie). Myślę, że te wydarzenia, które się dzieją to właśnie znaki od Niej z tamtej strony.
    Jeszcze raz przyjmij moje kondolencje i wyrazy współczucia - trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń