wtorek, 28 czerwca 2011

Apokalipsa nadciąga z Chin

Znowu wróciły niepokojące sny zapowiadające koniec świata. Tym razem apokalipsa nadciągnęła z Chin, tam wszystko się zaczęło - trzęsienia ziemi, które rozprzestrzeniły się na cały świat i ogarnęły też Polskę. Wokół widzę walące się, zniszczone budynki. Widzę też dom mojej Babci, obok niego stoi budynek z czerwonej cegłówki, który rozpada się, najpierw wali się jedna ściana, potem kolejne, a na końcu cały dom, wszystko przez te wstrząsy. Moja Babcia płacze, mało brakowało a jej dom zostałby przygnieciony przez tamten czerwony budynek. Wszyscy ludzie próbują się gdzieś schronić przed zagładą, jestem z moją kuzynką u Babci. Głupota, ale zapomniałam w popłochu zabrać z domu moje kosmetyki do makijażu, kuzynka pożycza mi swoich bym mogła się umalować i jakoś wyglądać, dziwne, ale nawet w tej sytuacji czymś takim się przejmuję. Nie wiem co się dzieje z moimi rodzicami, mężem. Czuję, że nigdzie nie jest bezpiecznie i nadchodzi koniec świata  ...
Czyżby mój świat miał się zawalić jak ten ze snu ? Czy to ostrzeżenie przed jakimś niebezpieczeństwem ? 

1 komentarz:

  1. Walący się dom to zły znak w śnie, jak mi się śni to zawsze są jakieś kłopoty, coś się "wali", jakieś niepokoje...

    wg sennika online:

    zburzony: usuniesz jakąś przeszkodę

    widzieć walący się: zapowiedź zgonu

    Dom symbolizuje całą osobowość człowieka. Wygląd domu zarówno w środku jak i na zewnątrz świadczy o osobowości człowieka, tzn. czy jest poukładana, wymagająca pracy, chaotyczna.

    OdpowiedzUsuń