czwartek, 23 grudnia 2010

Śmierć znajomego

Miałam tej nocy makabryczny sen. Jechałam za samochodem znajomego, w samochodzie,w którym ja byłam znajdowali się jeszcze moi rodzice i moja babcia. Wszyscy jechaliśmy na ślub córki znajomego. Nagle widzę jak jakiś samochód zajeżdża drogę znajomemu i tamten wypada z drogi lądując w rowie. Mój tata spieszy na pomoc, ale wraca i mówi, że znajomy nie żyje. Dojeżdżamy na ślub jego córki i nikomu nic o jego śmierci nie mówimy. Widzę radość córki i strasznie mi przykro, że w tak dla niej szczególny dzień stało się coś tak strasznego. 
W dalszej części snu przenoszę się do mieszkania, gdzie siedzę na wersalce i wiem, że w tej wersalce są ukryte zwłoki znajomego, który zginął w wypadku ! Czuję się okropnie z tą świadomością. W pewnym momencie ciało wypada z dołu wersalki, widzę obrażenia, których doznał znajomy, ma zmasakrowaną pokrwawioną twarz. Mój mąż pomaga mi ukryć ciało z powrotem w wersalce, siedzę na niej i czuję wybrzuszenie, cały czas nie daje mi spokoju ciało tam ukryte. Dzwonię do moich rodziców i proszę by zabrali to ciało, bo nie mogę już tego znieść, zbliżają się Święta i tak nie można ukrywać zwłok.

Czy ktoś może mi pomóc w interpretacji tego snu ? Ze znajomym ze snu widziałam się ostatnio, ale generalnie rzadko się spotykamy. Jego córka jest już mężatką od dwóch lat, na jej ślubie nie byłam. Znajomy ma poważne kłopoty finansowe, ale czy jego śmierć w moim śnie mogłaby oznaczać koniec jego problemów ? A może córka o niczym nie wie, mieszka za granicą i on to przed nią ukrywa ? Ciekawe jest jeszcze to, że mieszkanie, w którym ukryte było ciało w wersalce wydaje mi się być mieszkaniem z mojego dzieciństwa.
 

2 komentarze:

  1. Nie wiem czy mój poprzedni post dotarł, bo dzisiaj mam problem z komputerem. Wydaje mi się, że Twój znajomy oprócz kłopotów finansowych wplątał się w coś niebezpiecznego, coś zagrażającemu jego życiu. Nie podoba mi się ten wypadek, smierc i ukrywanie zwłok. Może pożyczył pieniądze i ma długi u "niewłaściwych" osób? Uważam,że on to ukrywa przed swoją rodziną (ukrywanie ciała), na pewno już przed córką (jej ślub w śnie).

    OdpowiedzUsuń
  2. Doszedł od Ciebie tylko ten drugi post. Problemy finansowe znajomego wynikły z nieuczciwości wspólnika, przez którego wspólny interes padł i on teraz musi spłacać długi. Mi wciąż nie daje spokoju moje uczestnictwo w ukrywaniu zwłok we śnie. Ostatnio gdy widziałam się ze znajomym twierdził, że jest lepiej i już niedużo zostało mu do spłaty długu, ale ja teraz się zastanawiam czy mnie nie kłamał, a może rzeczywiście pożyczył pieniądze na spłatę od jak to określiłaś "niewłaściwych" osób. Martwi mnie ta cała sytuacja.

    OdpowiedzUsuń